05 februar 2009

Lidt mere styr

som datteren skriver , jeg er SÅ stolt af dig skat-
Det eneste jeg har styr på er at alle mine ensomme sokker skal have en makker, der er officielt sat sokkestrikkestartitisstop her på matriklen, må først lave nye når alle de gamle har fået en makker, så en dag kommer der nok et pænt billede (eller not) af en masse makkere, vil slet ikke afsløre hvor mange der mangler, bare at foreløbig har jeg to par og mangler en del :)
Er igang med en i dette garn, det burde være folks yndlingsensfarvedesokkegarn, det er så lækkert, strikker smukt op, holder farve og facon og er især godt til strik hvor man skal se detaljer som kabler med mere, og så er det jo en anelse luksus til fødderne med cashmere.....mine ssssssssssss sokker er Anniversary Socks fra "Favorite socks" fra Interweave. Kan varmt anbefale bogen

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ensomme sokker er triste sokker :-)
Tror det tager lang tid før man forstår eller begriber. Måske gør man det aldrig...

Nørkleriet sagde ...

Miri, du har ret. Her i huset (omkring mine unger) er der meget jeg ikke fatter en bønne af for tiden, tror trangen til orden kommer af det. NU er det vist mailtid?! Krams