26 november 2005

Imorgen




Bliver ikke altid til imorgen. Nogen gange er imorgen blevet til en uge eller en måned senere. Hvem stjal tiden????

Her i huset er det en flytning mellem landsdele der stjæler tiden. Vi skal sige farvel til det her, blandt andet. Smukke aftener uden nogen forstyrrende elementer i form af gadelygter og bebyggelse.




Det pyttelille kamera har dog på trods af alt flytterodet fået sig et sted at bo. OG jeg har fået lavet mig et par vanter da jeg,- genial og forudseende som jeg er, har fået sendt hele kurven med huer og vanter afsted til midlertidig opbevaring sammen med alskens andre ting og sager jeg ikke mente vi havde brug for lige nu. Heldigvis har ungerne nået at hamstre inden pakkeånden besatte deres mor. Lige nu venter vi sådan set bare på at det skal blive torsdag. Alt er pakket ned,- eller smidt ud ;-)
Iøvrigt, det der med at smide ud. DET skal man godt nok gøre når familien er udenbys. Når jeg får udsmidningsflip så er der ingen sentimentale følelser. Kæresten gennemgår hver eneste ting meget nøje og piller sågar op af sækkene hvis vi gør det sammen. Det har jeg ikke tålmodighed til.

Ingen kommentarer: