17 november 2005

Årh ja det er svært det her




FX bryder jeg mig ikke om en orange overskrift. Men hvon hulen laver jeg den om???

Sad til klokken meget sent og surfede for at finde frem til værktøjer til bloggen. Det gjorde mig ikke meget klogere eftersom jeg er både it blind, teknisk blind m.m.
Faldt dog over den her side som var meget sjov at kigge på. Jeg lavede blandt andet det her.


I nat drømte jeg om blogging. Mareridtsagtige drømme. Måske er det slet ikke sundt det her???? :O)

NÅ, jeg har forsøgt at tage nogle billeder af alt mit garnrod. Vi ligger lige midt i en flytning, så alt er på en eller anden måde kaos.

Ha, nu kan jeg sørme ikke finde mine billeder. Kameraet er en nyinvestering just modtaget igår. Det er pyttelille. Tror jeg bliver nødt til at strikke en "trøje" til det, så det kan få lidt beskyttelse når det ligger og roder rundt i min taske.

Nu har jeg fundet billederne, men kom på en eller anden måde til at sætte det ind ved siden af det andet. Så slet det dog!!!! Mmmm, men det kan jeg altså ikke lige finde ud af, så det der ligner en lille vorte ovenpå det andet er et billede minimeret til ukendelighed.
De billeder vil åbentbart kun være der. Det må jeg rode med senere. Billedet forestiller en af de kasser med garn som er landet her indenfor de sidste par dage.

Ingen kommentarer: