07 april 2006

Emma med Tanne1









Det her er så Tanne1 - en superblød og let bolero. 1 enkelt nøgle garn går der til den og størrelsen er meget fleksibel. Jeg har forsøgt at lege lidt med tilbehøret fra Onion. Er ikke helt sikker på at det er sådan det skal sidde, men det må tiden vise..... Altså jeg vil lige sige at jeg har ikke tvunget Emma til at stå model (kun lidt...), hun ser ret så trist ud.......

Jeg er ellers i lidt af en strikkekrise. ALT keder mig når jeg har strikket to pinde på det, så der er gang i mange ting men det munder ikke rigtig ud i noget brugbart. Ja jeg ved det godt, med alt det garn jeg har til min rådighed burde jeg sprøjte ting og sager fra strikkepindene, men nej......

Capen her ville jeg gerne lave men den er jeg ikke nået til....

Sjasvesten HAR jeg rent faktisk fået lavet. Den kunne jeg lige klare på en dag. Og den er fed,- altså på den flotte måde. Supergigante garnet er altså virkelig spøjst og flot. Prøv engang at forstørre billedet på linket.....

Skuldervarmeren er også røget på min "Lige-om-lidt-vil-jeg-gerne...."

Jeg har fået lavet en dobbelthue til kæresten. Og jeg kan sige med sikkerhed at det gør jeg never-ever-again. Jeg troede aldrig jeg skulle blive færdig, der må være en milliard masker i sådan en hue. Jeg kan ikke huske linket til huen, men jeg tror i kender den derude?? Jeg lavede den med 12 masker mere end den største størrelse = mange,mange,mange masker, mange,mange,mange pinde..... Jeg var lidt bekymret for om jeg overhovedet nåede at få den færdig inden huetiden er slut, men jeg nåede at få den færdig igår og den havde "premiere" idag på torvet. (Torvet = Ringsted på fredage, Næstved onsdag og lørdag hvor vi sælger øko frugt og grønt). I dag var det en dejlig dag at være torvehandler. Jeg er ikke god til at gå ud og nyde solen, på den her måde bliver jeg tvunget til det og det er fint nok.

Ingen kommentarer: