09 oktober 2006

God arbejdsfordeling


Amalie syns det er sjovt at lave pasta:












Og jeg kunne så hygge mig med endnu et af mine "dimse" projekter, et par sokker :-))) strikket i dobbelt Arwetta. De bliver dejligt lune når man bruger dobbelt garn...... Modellen er fra "One Skein" af Leigh Radford. En rigtig god bog til en dimse-strikker som mig......

Men ellers er der jo gået rigtig lang tid siden sidste opdatering, (ofte strander mine opdateringer på at jeg ikke kan uploade billeder,- træls....)

I butikken er garnet fra Brown Sheep Company langt om længe landet. Det gik alligevel ikke så let og hurtigt som først beregnet, men sådan går det tit. I dag skal jeg ha kigget grundigt på hvad jeg skal strikke så jeg kan få det afprøvet. Ved hjælp af lidt overspringshandlinger og tankemanipulation skulle jeg nok kunne nå frem til en god grund til at tage strikkebøgerne frem og så helt se bort fra regnskabet der ligger og råber på mig....

Og så vil jeg da lige fortælle at det er lykkedes for os at finde en sofa vi kunne li........

Ingen kommentarer: