05 februar 2007

På messe - tsk,tsk ;-)))

Ja, det er nu mig selv jeg siger det til. Jeg SAGDE jo til Henrik at han ikke skulle lade mig gå amok i mærkværdigheder og så skete det alligevel. Fra midt i februar bliver Nusse og Nørkle delt op i to. Egentlig har det været planen siden butikken startede at den skulle være en livsstilsbutik, og når man tager på sådan en messe giver det næsten sig selv at der må shoppes igennem. Jeg har slet ikke rygrad til at lade være med at shoppe når jeg bliver så overordentligt fristet af søde, sjove, sære og uundværlige ting.


Apropos at have rygrad, så må man jo beundre alle disse kvinder ude i blogland som har sat sig selv på alle mulige restriktive stop. Personligt ville jeg kede mig dybt ind i en strikkekrise hvis jeg skulle være så dogmatisk omkring min hobby.


Nå det var et sidespring, butikken får to afdelinger Nørkleriet og Nusseriet. I Nørkleriet fortsætter vi med at have garn og gadgets. I Nusseriet kommer der hyggelige, sjove, søde og sære ting, som vi synes passer til alle jer kreative og energiske kvinder.

Det skal nok blive sjovt........


Lidt nysgerrig??? Her er et smugkik på en af tingene........


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med udvidelsen af butikken. Og selv om jeg ikke må købe garn, så må jeg godt købe tilbehør, så jeg glæder mig til at se hvad du kan diske op med.
KH Lise

Anonym sagde ...

Jeg har lige opdaget din butik og...nøj hvor fedt- du har jo Lornas Laces - det er bare så lækkert at strikke med. Jeg må vist til at spare sammen....

vh
Lazy

roffe sagde ...

Hei på deg!! Hilsen fra Norge