20 december 2005

HURRAAHHHH

Ikke fordi det snart er jul men fordi jeg i dag endelig!!!!!! er online igen.
ADVARSEL: Skal du som adsl bruger flytte så sørg for at melde det til din udbyder i MEGET god tid. Når du irriteret til hudløshed ringer til din udbyders kundeservice så væbn dig med tålmodighed for ingen kan hjælpe, ingen ved noget "Og det er jo ikke min skyld". Beder du om at tale med en som ved noget så forvent ikke for meget. Du vil blot blive stillet om til en anden som "ikke kan gøre for det og nej jeg kan da virkelig ikke fortælle dig hvornår vi kan lave din flytning". Jeg synes KUNDESERVICE burde været beskyttet af en eller anden form for regelsæt. Der skulle være kriterier som firmaerne skulle leve op til før de kunne tillade sig at oprette en afdeling med det foremål i firmaet. Nå nok om det.

Om jeg har strikket. DET har jeg rigtig meget endda. Jeg vandt over Midwest Moonlight som akut blev inddraget af yngste. Jamen har egentlig lavet alt muligt, billeder må følge en af dagene. Nu vil jeg surfe ud og se hvad der er sket i mit fravær.

Ingen kommentarer: