01 december 2005

Hvor mange tårer

Kan man nå at græde på 100 km???? Mange skulle jeg hilse og sige. Jeg ved da ikke lige hvorfor jeg gik sådan i krise over den flytning. Nå men nu er det overstået og jeg er glad igen. Fremfor alt har jeg to stjerneglade unger som er ellevilde over at kunne gå frem og tilbage mellem far og mor.

De sidste par dage har givet anledning til flere spørgsmål.

  1. Hvor mange gange kan man strikke frem og tilbage på et midwest moonlight halstørklæde?
  2. Hvordan kan det være at jeg strikker mere baglæns end forlæns?
  3. Hvis dette fortsætter, hvor lang tid kommer det så til at tage at strikke det færdigt?
  4. Er det sådan at jeg skal forberede mig på at det først bliver næste vinter jeg skal bære det?
  5. Og i så fald hvad skal jeg så strikke istedet til at varme min hals?

Ingen kommentarer: