15 marts 2007

Om angsten for konkurrence og 100 ting



Man skal opleve og lægge øre til en del når man er selvstændig, men det værste er når man oplever ANGSTEN, den store farlige ting som gør helt almindelige mennesker til manipulerende småbørn med et relativt abstrakt forhold til sandheden, det gælder faktisk hvadenten man er grønt-eller garnhandler og det er sgu en mærkelig ting. Jeg er ikke bange for konkurrence, det gør bare, at jeg ved, at så må jeg bare blive endnu bedre til det jeg laver.

Nå hul i det som vi siger her i huset og pkt. 78.

Hvilket bringer mig videre til det næste, nemlig 100 ting. Jeg synes det er sjovt at læse andres 100 ting, det fortæller lidt om mennesket bag bloggen, og gør det mere nærværende. Kan man sige sådan? Nå I ved nok hvad jeg mener. Ihvertfald er de tilføjet min beskedne blog idag.




Den her ligner faktisk mig lidt....... Lige bortset fra rottehalerne som jeg droppede da jeg var to år.


Af samme grund har jeg investeret i og indviet idag:




Var det sjovt? Hm, det er nok så som så med morskaben. Idioten (moi) valgte lige tidspunktet hvor alle ungerne fra den lokale skole fik spisefrikvarter, det indebærer at de går til købmanden. Tror mine børn er glade for de ikke går på den skole længere.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hei, ville bare si at du har en link hos meg nå.......
Ha en fin dag!