12 marts 2007

Weekend og flere lovede billeder.

Jeg elsker mit arbejde, det indebærer blandt andet at jeg sælger sådan nogen skønne potter som den her, og masser af dejlige blomster.

Weekenden gik med besøg af de to her, så derfor stod lørdagsmenuen på bornholmerhane med maven fuld af bredrøvet persille, økocitroner og friske hvidløg. Dertil hjemmegjort agurkesalat og aspargeskartofler, mums! Ikke at forglemme dejlig Amarone vin og den her basse til dessert, som Emma pyntede. Utroligt nok holdt jeg til midnat på trods af at jeg var oppe ved 03.00 tiden lørdag morgen, tror det må være Amaronen......

Lovede jo billeder af det der tørklæde x 2 fra "Romantisk Countrystrik" som jeg har hæklet i den to-trådede kidmohair. Modellen hedder Ida, farverne hedder Chokolade og Atlantik. Og som det kan ses på billedet bliver de brugt flittigt. Jeg hæklede det blå først og fandt ud af at det var en god ide at gå et nummer ned i nåle størrelse så det brune, blev hæklet med en 4mm nål, det gør mønsteret lidt tættere, mere tydeligt.
Amalie var til stor fødselsdag og forærede den her taske til sin veninde Astrid, designet er af egen avl og garnet er det her. Det valker enormt flot og er ganske lækkert at strikke med.
Hun blev vist meget, meget glad for den..... Modellen får navn efter fødselsdagsbarnet og vil blive lagt ind i butikken som et kit ganske snart.



Min søde store pige ( kan ikke vænne mig til sådan noget som voksen og kvinde og hvad ved jeg, hun er min pige!) stod tålmodigt model, også da jeg skånselsløst trak en hue nedover hovedet på hende. Ponchoen er fra Slip maskerne løs, nemmere end nem at lave og resultatet er flot. Huen er ligeledes en superhurtig en af slagsen lavet på p 12, i det her.
Der blev leget med bloom loom tingesten så jeg fik en buket blomster og der røg selvfølgelig en bloom loom med hjem til Fyn i hendes taske. Hun har store planer om et sjal i bloom loom blomster, det skal nok blive godt.

1 kommentar:

Dana Watsham sagde ...

Amarone er at sammenligne med 180 oktan raketbrændstof til både snakkemuskel og vågeevner. ;o)