19 oktober 2007

Waving Lace Socks

I mangel på model er mine egne fødder model, det giver altid lidt sære billeder og stolpeform på benene (som om det ikke var slemt nok i forvejen;-).
Nårh, men modellen er som sagt "Waving Lace Socks" fra Favorite socks. Den skarpsindige læser vil bemærke at det er modellen på forsiden af bogen og den er strikket i samme garn nemlig Lorna's Lace's solid color farve Old Rose.

Så tog vi da lige et par dage til Sverige med "alle" børnene. Og jeg ved altså ikke hvad det er med os, men vi kommer aldrig hjem med fornuftige billeder som kan illustrere hvad vi egentlig har lavet, men derimod sådan nogen som nedenstående:



Hotell Gästis i Varberg er hyggeligt og kan varmt anbefales, det samme kan byen der er overskuelig for en hønemor til to teenage-tøser som er ellevilde for at shoppe på egen hånd.





Nu er det så at jeg igen gerne vil låne nogle hænder for begge de her cardiganer vil jeg rigtig gerne have liggende i mit skab, lige til at hive på når det bliver koldere.




Foreløbig er jeg igang med sådan en her skulder/halsvarmer-ting. Garnet er hamrende blød Manu babyalpaka, den strikkes på p. 8, så mon ikke jeg bliver færdig indenfor en overskuelig fremtid???? ;-)

Ingen kommentarer: