12 oktober 2007

Jo,jo jeg strikker skam stadig.

Smækker lækre "Spiral boot socks" fra Interweave Knits, troede seriøst ikke at jeg ville få dem færdige, men her er de :-))))) Garnet er det uforligneligt lækre Lorna's Lace's Solid colors farve Douglas Fir.


Amalie står model for et halstørklæde jeg lige bankede sammen. Opskriften kan man vist finde alle steder, men ellers kan du se den her og garnet er den blødeste håndspundne uld.
Det var bare lige et par småting der er blevet færdige. Synes jeg får startet alt for mange projekter for så at give op halvvejs, ellers også ligger de i kurven i både halve og hele år før jeg tager mig sammen og laver det til garn igen.
Der kommer rigtig mange nye ting til butikken for tiden og jeg skal helst have fingrene i det hele, så jeg kunne godt bruge 10 arme mere og 50 timer i et døgn.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

jo jeg er her endnu... De strømper er bare for seje og halstørklædet - wauh, måske skulle man kopiere ;0)

God søndag hilsen Gitte

Nørkleriet sagde ...

Hej Gitte!

Tak for de pæne ord :-)

Opskriften kan du stjæle lige så meget du lyster ;-)

Det er sikkert også pænt i et ensfarvet garn, men syns det er ret fedt i Kolibri garnet fordi farverne rigtig kommer frem :-))

Mange hilsner Mie

Anonym sagde ...

Der var du endelig, Mie. Jeg har vært innom her så mange ganger....det skal du vite!
Nydelige sokker, og jeg liker også best de som er lange, men kun å bruke dem....å strikke dem tar alt for lang tid...sukk!
Nydelig jente med herlig skjerf. Det er godt vi har levende modeller som vi kan vise frem!