27 februar 2008

Sokker,hverdagsliv,sorg og host.

Vi var fem til hjemmelavet pizza de anden dag og ingen ville have det samme på, så vi syns selv vi var geniale da vi lavede peberfrugt-bogstaver..... Øhm..

Jeg kan stadig kun have en stor sok på venstre fod så de fleste dage har jeg to forskellige på, men begge disse er nystrikkede, den lilla i Arwetta multi
Kanten har noget mønsterværk, men jeg blev træt af det og lavede foden retstrikket.....

Den anden har en særlig historie,- det er min sørgesok. Da vi skulle til min søsters begravelse kunne jeg ikke have andet end mandens badetøfler på og det her garn var det som kom tættest på at være sort og tykt. Ved ikke om den får en makker, det er lidt underligt for den vil altid være min sørgesok. Tænker meget i disse dage og er mentalt flad. Et par dages feber/influenza har ikke gjort det bedre men jeg tror bare det er min krop som siger fra. Savner min søster, savner at vide at hun er der et eller andet sted, ville ønske jeg kunne gøre tusind ting om og skrue tiden tilbage.

Manden har også været ramt af host og snot. Og så ville jeg bare lige vise at tæppet kan dække 185 cm krop......

Ingen kommentarer: