13 februar 2006

Garn på hjernen



Se lige det her: Det er så vildt flot og sejt og unikt. Hvert nøgle er håndspundet hjemme hos Claire i England. Det er afsendt idag så det skulle lande i butikken i løbet af et par dage.
Jeg ved at mine unger går hel bananas over huekits'ne. Jeg får kun en i hver farve i første omgang og lidt mere af garnet der sælges uden opskrift. Det er ren merino. Garn kan ses her og kits her.
Regner priser ud senere idag, men man kan godt reservere hvis man vil det :O)

Jeg har valgt at omstrukturere butikken en del. Alt er jo en læringsproces når man begynder på sådan noget. Schachenmayr bliver droslet noget ned og jeg sælger ud af det meste af det lager jeg startede med. Tag ikke fejl jeg kan godt lide Schachenmayr, jeg synes de har mange gode bud på sjovt garn til en rimelig pris (og indimellem betyder det jo noget hvad ting koster) men af forskellige grunde har jeg altså valgt sådan. Så det kan godt betale sig at gå på udsalg.....
Jeg beholder dog noget af det som jeg synes bedst om, for nogle gange skal der altså leges med garn med hår og hvad ved jeg.... :-)

Igår havde butikken en måneds fødselsdag. Det har været en interessant måned med utallige timer foran computeren og spekulationer. Det har været hårdt at være "den nye i klassen" men absolut lærerigt. Jeg har virkelig været ved at blive vanvittig over "denlortecomputerogbutik".

Her i foråret kommer der meget mere spændende på hylderne fra firmaer som ikke er så kendte i DK..... Og jeg bager på tusind ideer sådan cirka, så jeg kan kun opfordre til at man tilmelder sig nyhedsbrevet eller kigger forbi shoppen tit.

I anledning af 1 måneds fødselsdagen vil jeg forære alle læsere af webloggen et bundt filteuld(frem til søndag). Skriv blot farve under kommentarer når du bestiller.


Ugens tilbud i butikken er til sokkeelskerne.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Undskyld, hvaffernoget? Bestilling? Forære noget væk? Jeg "lytter" forvirret...

Nørkleriet sagde ...

Sorry hvis jeg udtyrker, undskyld udtrykker mig kluntet. Jeg mener naturligvis at hvis man skulle falde for et af de gode tilbud i butikken og bestiller noget garn, så kan man få et bundt uld med i pakken kvit og frit :O)