01 februar 2006

Hvis ikke det var for at jeg er sur

Så ville jeg grine,- nå så pyt da :O)
Hugh Grant (se kommentar til post igår) den kommentar scorede du point på Bettina, altså hos Henrik, han har gået med ekstra løftet pande her til aften *GGG*. Og Sas du har helt ret i det med Aidan Quinn, så er det jo meget heldigt at det er Aidan jeg har et lille hemmeligt crush på........

Nå spøg til side for jeg er jo sur
  1. Vi har naboer vi aldrig har talt med som til gengæld følger rigeligt med i hvad der foregår på vores side af hegnet. Det vil sige de ligger med kikkerten og tæller husdyr!
  2. PBS har konstateret at jeg skal stille med 25000,- på en spærret konto som garanti for jeg ikke svindler mine kunder og dem. Hvis jeg havde trang til at svindle folk, så ville jeg for det første sgu nok ikke starte en webshop med garn og for det andet ville jeg nok heller ikke lægge mig selv og min familie til skue i den her weblog.
  3. Hos en alternativ udbyder af internetbetaling har jeg sagt ja til en test. TEST, firmaet præsenterede mig for en regning pr e-mail igår et millisekund efter jeg havde sagt ja til en TEST og en faktura med posten idag.
  4. Og så er der lige en 27-28 andre ting, mestendels med butikken.

Jeg tror jeg vil sætte mig ned og kæle lidt med de to fyre her, og håbe på de finder et nyt hjem en af dagene, det er Rosato i nogle lækre farver.

Ingen kommentarer: