09 februar 2006

One crazy Jaywalker OG super-duper-over-ding-dong-tilbud


Det er så sandt, så sandt på mange måder.

Eftersom det var det eneste jeg kunne prale med idag, så må I nøjes med en...... Skulle der være nogen som sidder og tænker:" Har hun ikke mange enlige sokker, hende der?" Så vil jeg bare lige sige :" Ikke særlig mange,- NÅ"

Jeg havde lige en periode hvor jeg ikke gad lave nr 2 så derfor lavede jeg fx tre forskellige og gik så igang med tre makkere. Det system gik lige lidt i ged på et tidspunkt. Så hist og her er der nok en enkelt sok som føler sig meget single.

Garnet? Roma fra Regia Crazy colors Ret lækkert strømpegarn når jeg selv skal sige det.

I BUTIKKEN skal der ryddes op, meget udgår så der kan blive plads til noget andet. Masser af garn har jeg nedsat med 25%, først til tasterne får først hamstret. Og alle strikkere ved jo at garn kan man ikke få nok af.......

Og så fik jeg lige en sjov idé en dag.

Og så kommer der nye garnmærker til butikken, så vi kan få lidt variation i garnbutikkerne på nettet. Kortene holder jeg lige lidt ind til kroppen, men det bliver godt, rigtig rigtig godt. :0)

Og så er det nye Rowan magasin kommet, som altid propfyldt med spændende designs og billeder, omend jeg denne gang måtte sidde ved et par af billederne og prøve at regne ud hvad det strikkede/hæklede på billedet var..... Jeg er nok ved at blive gammel......

Og så har min datter Sascha holdt sit livs første fordrag igår. Uden at dø af det........

Men jeg vil tro at hun har set nogenlunde sådan her ud i ansigtet. :-)

One single Jaywalker soon to be followed by a partner I hope. The yarn is Roma from Regia crazy colors. Oh yes I do have a tendency to knit one sock and then get all bored, so I have ahem,- not many, but some socks around the house that feels lonely.......

I am doing a big cleanup in the shop. Lots to save. Take a look.I want to make room for new brands that are not so known in DK and some I think are not so known on the internet. And as we all know,- you can't get enough yarn.....

The pic with the pretty girl that looks kind of puzzeled/desperate, is my daughter Sascha. She held her first public speach yesterday,- and she survived....

The new Rowan magazine arrived yesterday, as always filled with great pictures and designs.

However in som of the pics I had to look really,really close in order to figure out what the knitted item might be....... I must be getting old.

Ingen kommentarer: