14 marts 2006

Møj, møj kedelige billeder





Af mine seneste sokker. Men der var ingen børn hjemme til at stå model. Første par er noget jaquard garn fra lager, andet par er strikket i nation color .
Mine favoritter er de brun/råhvid stribede strikket i tweed-garn. Som den opmærsomme læser/seer vil bemærke er de med indbygget fejl på sokken til venstre. Men doven som jeg er gad jeg ikke strikke baglæns,- så de er som de skal være :-))
Sidste par er et par af de famøse Jaywalkers, i det her garn som der forøvrigt er et godt tilbud på. Heldigvis er garnet også til at få i orange, som er en farve der kommer stærkt ind fra venstre i min bevidsthed efter en lang lilla periode.
Jeg kan godt være rimeligt barnlig og strikkemøllen har der været rift om mellem mor og børn. Så vi er nu de lykkelige ejere af mange og lange,lange snore som bliver brugt til halskæder, armbånd m.m. Strømpegarnsresterne bliver brugt istedet for at ligge i en stor pose, så det er bare perfekt.



Ingen kommentarer: