11 januar 2006

DET heeeelt vildt

Sjovt det her. Tjek lige ud at du også kan lave en Valentines Picasso og sende den til dit livs udkårne.
Hvem råbehviskede "OVERSPRINGSHANDLINGER" ???????
Nårh, det var bare min underbevidsthed. Med en million timer, sådan cirka ved computeren, må man godt lege lidt en gang imellem.

Til min egen store glæde kan jeg prale uhæmmet med at jeg stort set fatter hvad det er jeg laver. Jeg famler ikke længere totalt i blinde, og butikken er lige ved at være der.

Mon ikke jeg lukker op for den en af dagene?......... Det tror jeg godt jeg kan. Har leget prøvekøber idag og været kunde i min egen butik :o) , det ser ud til at det virker.

Et andet fedt sted på nettet er Yoox . Her kan man også lege: Lav din egen taske.
Kig på de sjove og sære billeder af Yoox'ere eller hvad man nu skal kalde dem og sidst men ikke mindst er der tonsvis af lækkert tøj, ting og sager.

Ingen kommentarer: