17 januar 2006

Hvorfor????? har jeg to fødder????


Lider helt klart under SSS (secondsocksyndrome). Sok nummer to er altid dødsyg at strikke. Man skulle kunne det der trick med at strikke to på en gang, og så hive den ene ud af den anden, som en fin tryllekunst. Eller er det bare en skrøne at det kan lade sig gøre???
Det er underligt nok for når man strikker i det mønstrede garn laver man jo ikke det samme to gange, mine bliver ihvertfald ikke ens, det synes jeg er en del af charmen. Det er nok bare tanken om at det er nummer to, mon ikke? Men har nu lært at strikke boomeranghæl, og det er altid sjovt at lære noget nyt.

Har lavet et ret godt pakketilbud i butikken, de nye crazy colors er bare så seje, og med abs-stopperne nedenunder er der dømt yndlings-sutsokker.

Iøvrigt hvis der skulle være nogen som læser det her: Man kan roligt tilmelde sig nyhedsbrevet. Der kommer kun mail når jeg virkelig har noget at fortælle, eller et rigtig godt tilbud til nyhedsbrevsabonnenterne.
Haaader selv at blive dynget til med nyhedsbreve som egentlig ikke fortæller noget nyt.......

Pladegarnstasken ligger lige bagved på en hylde og puster mig i nakken. Jeg tror den siger den gerne vil være færdig......... :-)

Ingen kommentarer: