02 januar 2006

Godt nyt år

til alle. Håber at I kom igennem nytårsaften uden alt for mange skrammer. Vi havde en meget, meget stille aften. SÅ stille at jeg sov da klokken blev tolv, og de andre sad og så film og glemte klokken. Godt gået......

Butikken skrider fremad, men pyha det er med museskridt. Jeg er ikke tekniknørd på nogen måde, så alt foregår på nærmest lykke og fromme, men indtil videre går det da ok. Glæder mig til at jeg bliver færdig. Venter på garn, ting og sager som skal komme i løbet af ugen, og så skal det ellers bare lægges på "hylderne". Nysgerrige er velkommen til at tage en tur rundt i butikken og er der noget du gerne vil have fingrene i er det bare at sende mig en mail.

Her dufter dejligt af nybagt brød. I ovnen står "Hverdagsbrød" fra Camilla Plum's "Dejligt"
Det er altså et kanon brød. Det er en slags rugbrød man stort set bare rører sammen og smider i ovnen. Jeg kan ikke finde ud af at bage rigtigt rugbrød. Jeg har prøvet alt, alle opskrifter, lette, idiotsikre opskrifter som jeg er sikker på virker for andre men ikke for mig, mine rugbrød kræver et dyk i værktøjskassen efter hammer og mejsel, samt et tandsæt af cement.

Ingen kommentarer: