15 januar 2006

Nu med hyggesok



Dejlig, dejlig hyggesok herfra . Lige en sok for mig, jeg HADER at fryse om tæerne og gør det altid når jeg kommer i seng. Elsker til gengæld et soveværelse som er godt og vel udluftet og temperaturen skal ikke over 15 grader, helst. Det er jo noget af et dilemma,- vipti,vupti,vapti de her sokker flytter med i seng fra iaften. :o)




Weekenden er gået med besøg af svigersøn som ses her til venstre og datter, som tålmodigt måtte finde sig i at weekenden kom til at stå i computerens tegn, da Johan og jeg rodede med webshop fra morgen til aften. Uvurderlig hjælp fra Johan og takker en million gange for at han er sådan en knag.



Her ses Sascha med en af sine julegaver. En skuldervarmer fra Scarfstyle. Garnet er noget jeg fik på en hvad hedder det nu??? Øhm rulle/tromle-ting en gang jeg bestilte en lykkepakke hos BC garn og striberne er lavet med Venuto . Den faldt i meget god jord sammen med strømperne som man lige aner en bid af. Strømperne har jeg lavet af to slags strømpegarn (mønstrede). Har mange rester liggende som jeg bruger efterhånden. Det giver nogle ret uens strømper, men når bare farverne matcher så går det fint og gir nogle skægge strømper.

Ingen kommentarer: