12 januar 2006

Jeg har født.....

En elefant, nårh nej en butik :o)

Det er nok bare følelsen af at PYYYYHHHAAAA, endelig overstået, og resultatet fylder mig med stolthed. Jeg har selv gjort det hele med undtagelse af banneret som min søde svigersøn har nørklet sammen for mig. Og det har sgu været noget af en sejtrækker, når man som jeg er ganske uvidende om alt andet end at tænde og slukke for computeren. Vil til enhver tid hellere lave børn ;-) . (Fnis)
Nu står jeg så med med den her lille nylavede butik som gerne skulle vokse sig stor og stærk. Der er så meget jeg gerne vil og fremfor alt bare lave den bedste garnwebshop med de gladeste kunder. Layoutet vil jeg gerne gøre bedre og mere spændende, men der kommer jeg vist til kort, heldigvis kommer min datter og svigersøn hjem i weekenden, så jeg vil nok plage livet af ham.......

Datter og svigersøn,-glæder mig som en lille hund i en tynd snor. Det er ved at være lang tid siden vi har sets. De bor i Odense. På lørdag skal vi holde juleaften så gåsen blev taget op igår.
Mon ikke vi kan finde et aflagt juletræ et sted?

På pindene har jeg Hyggesokker og en taske i pladegarn og så lige 100 andre ting.....
Smider et før og efter billede på af tasken en af dagene.

Husk at fortælle Gud og hvermand og alle de andre om www.nusseognoerkle.dk

Ingen kommentarer: